środa, 17 lipca 2013

Przepraszam...

Bardzo was przepraszam ,ale nie będzie rozdziału...Powód?Dziś wróciłam od babci gdzie byłam od poprzedniego poniedziałku i w końcu zaczęłam pisać rozmiar normalnie na laptopie ,ponieważ ostatnie pisałam na telefonie.No ,ale mniejsza...Prawie miałam już skończony rozdział w wordzie ,ale laptop mi się rozładował i wyłączył i papa rozdziale.Gdyby nie to ,że jest już po 23 ,a ja muszę jutro wmiare wcześnie wstać ,a nie o 11 jak ostatnio to pisałam bym go od nowa ,ale niestety nie mogę...Mam nadzieję ,że się nie gniewacie...Rozdział w takim układzie jutro...
Pozdrawiam
Vilu :*

2 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu! Więcej informacji znajdziesz tutaj: leonettablog16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Awards na moim bogu: viluija.blogspot.com
    Gratuluję!

    Julia K.

    OdpowiedzUsuń